Rıdvan Yılmaz: O Günün İntikamını Nasıl Aldı?

L1 Üçgen

240 B görünümler35

    Altyapı önemli dediğimiz için BJK TV'de çalıştığım sıra Emrah Bayraktar'la altyapı programı yapmaya karar verdik. O zaman da Rıdvan Yılmaz'la röportaj yapmıştık. O program ödül aldı, iyi ki de yapmışız. Rıdvan 2012'de Facebook'ta "geleceğin futbolcusu" paylaşımı yaptı ve bugün Sergen Yalçın'lı Beşiktaş'a geldi, Boateng'le aynı sahada oynuyor ya; gelin bu inanmanın hikayesine ve Rıdvan Yılmaz'ın altyapı yolculuğuna yakından bakalım. Rıdvan Yılmaz kimdir? Rıdvan Yılmaz nasıl Beşiktaş'a geldi? Rıdvan Yılmaz'ın hikayesinde ne var? Hepsi ve daha fazlası videomuzda. Rıdvan Yılmaz'ın hikayesi Ufuk Kaan Karacan'la Spor Meddahı'nda.
    Tuttuğunuz takımda genç oyuncular oynasın ister misiniz? Yorum ve görüşlerinizi videonun altında paylaşmayı unutmayın.
    Kaynak: Beşiktaş Dergisi
    Kanalımıza Abone Olmayı Unutmayın:
    bit.ly/l1ucgenyoutube
    Diğer Spor Meddahı Videolarını İzleyin:
    bit.ly/SporMeddahi
    L1 Üçgen En İyiler Serisine Göz Atın:
    bit.ly/L1eniyiler
    Bizi Sosyal Medyada Takip Edin:
    ►Instagram: l1ucgen
    ►Twitter: L1ucgenn
    #rıdvanyılmaz
    #spormeddahı
    #beşiktaş

    katma 19 gün önce

    YORUMLAR

    1. Ahmet can

      bana kalsa hiç yabancı almazdım hepsini alt yapıdan çıkarı 5 yıl sonra dünyaya futbolcu pazarlayan bi ülke oluruz..

    2. Mutlu Yildiz

      Helal olsun 🖒🖒🖒

    3. halilovicsinan

      1:10 kıskanıyorum 😹😹 bir gün ismimi duyurucam unutmayın bir gün ismimi bendr duyurucam allahın izniyle

    4. mryrn

      Bir Galatasaraylı olarak gururlandım

    5. murat erden

      Kaynağınız nedir ?

      1. murat erden

        @L1 Üçgen derginin kaçıncı sayısı acaba ?

      2. L1 Üçgen

        Altta yazıyor

    6. MEHMET c

      Maşallah Allah bahtını açık etsin.

    7. Halit Barış

      abi babam rıdvana güzel hareket yapasın rıdo bravo bas oğlum diğiyor efsane topçu

    8. Halit Barış

      abi rıdvan gelecekte real madrid isteyecek alamayacak parası yetmeyecek

    9. Emin Simsar

      Ridcan

    10. batu kuscu

      Bulgar göçmeni değil hocam bulgaristan göçmeni :) saygılar

    11. Yusuf Dogar

      Abi yemin ederim bizim lig huzur evi gibi nerde yasli oyuncu var aliyor salaklar o parayı yeni oyunculari bulmak icin harcasa mis gibi

    12. Berkay Demirbağ

      abi türk oynatın genç oynatın canmızı yiyin ya

    13. Dark Life

      AZERBAYCAN IZLIYORUM SENI TABIKIDE GENCNOYUNCULAR OYNATILMALIKI TECRUBE KAZANSINLAR AMA SUPER LIGDE BU TERSINE KOSUDAN CIKMA ATLAR GIBI KARIYER BITMIS FUTBOLCULSRI GETIRIP ANCA PARA YEDIRIYOLAR TESBITI ISBAT MERIH VE NICELERI SIMDI TRANSFER EDEBILIRLERMI

    14. Mousa SK 1903

      bjk

    15. Efe Kavak

      Rıdvannn

    16. Süleyman Mut

      Kaç yaşında bu

    17. Uğur Akbaba

      Bi takımda hem genç hem de deneyim olmalı forvet hattı dediğimiz alanda gençler koşabilir sol ve sağ kanat ancak geride olan ofansif orta saha dışında sahada çok fazla koşmayan kişilerin daha orta yaşlı olması taraftarıyım ben

    18. suspicionismymanner

      Allah sakatlık kaza bela vermesin inşallah ..

    19. Can1MS _

      Size En Kötü Olan Şeyi Söyliyeyimi?: Geleceğin Çöpçüsü Diyen Kişi Büyük Bir Adam Ben Adamın Sansürsüz Halini Görmüştüm Resim'deki Büyük Bir Adam Ya Kaç Yaşın'daki Adamsın Küçücük Çocuğun Hayaleri İle Oynamaya Çalışıyorsun

    20. KafKa

      muhammed demir örnek alsın yaptıgı hataları yapmasın karı kızdan uzak dursun şaftını kaydırırlar adamın valla

    21. Ercan Toy

      Suğer ligdeki takımlarımızın hepsinde keşke yıldız diye alınıp, yatmaya gelen gelen yabancılar değil de, bu gençler oynasa. Olsun varsın yenilsinler, fark yesinler, kendi 'fanatik' tarafarları sırt dönsün. Yürekten oynayan çocuklar olur, yatırım olur. Ama Futbol artık endüstri, imza parası diye yedirdiğimiz milyonlara çıkarırdık dünya yıldızları...

    22. Potatox

      Biri devlete Tsubasa'yı izletmeli , japonya'da bile genç takımlara altyapıya önem veriyorlar...(!)

    23. emre duran

      Allah muhafak etsin bu kardeşimi inshallah hayalini kurduğu yerlere gelirde bizde gurulanırız

    24. Muhammed Bayutmus

      Abi ediz bahtiyaroglunuda anlat

    25. Suleyman Keskin

      Ridvani efendiligi ve insanlığını çok seviyoruz ridvanlar çoğalma zamani

    26. YUNUS JK

      Böyle gençlerle oynayalım gerekirse maç kaybedelim ama onları kazanalım 🦅

    27. Radyoaktif kullanici

      Her sene 4 oyuncu cikarsak 2si oynasa 2si yedek olsa 5 yilda kadro tamam.

    28. Nebi Altaylar

      bir videonuzda da Amigo Orhan Erpek i de anlatırmısınız ?

    29. Harun Ekinci

      Abi Ali Dia hayat hikayesi gelsin

    30. Adem Acır

      Anlatım iğrenç midem bulandı

    31. Bilen Adam

      Rıdvan hata yapsa bile gurur duyuyorum. Her hatası onu daha iyi yapıyor çünkü

    32. Turkish Power

      Başka liglerdeki genç denilen oyuncular 16-17 yaşında bizim ligde genç oyuncu 25-29 yaş arası

    33. PeterPranker

      Hangi takım olduğu fark etmeksizin sahada 23 yaş altı Türk topçu görünce hoşuma gidiyor açıkçası

    34. Necati Aslan

      Bir beşiktaşlı olarak Rındvan ile gurur duyuyoruz ve tabi diğerleriyle de hayallerimizi yaşıyorlar sahip çıksınlar...

    35. Ibrahim Kahraman

      geleceği açık olsun ama bulgar göçmeni değil bulgaristan göçmeni demelisiniz

    36. Yavuzi GT

      İnşallah bende bi gün beşiktaşın kalesini korurum

    37. Efe TANRIVERDİ

      Abisi Tolga YILMAZ kesinlikle yabana atılacak bir futbolcu değil aksine kaliteli bir ayaktır !

    38. uSta production

      Genç oyuncunu iyi oynamamasına korkuyorum

    39. Polat Öz

      Rıdvan yılmaz 🦅♥️🖤

    40. Murad Abbasov

      O arkadaş bendim yorumu yazan

    41. Ali Sait SAMYÜREK

      Oynatmayanın...

    42. AltarınOglu TarkaN

      Kesinlikle genç oyuncular olmalı burak ince ve emre demirde daha fazla şans verilmeli. Emre demir biraz popilariteye kurban gidicek gibi umarım olmaz ve başarıyla kaldırır. Ravil ve burak tan ümitliyim. Altınordu kumaşı var kolay kolay bozulmazlar.

    43. TRYAĞ real

      genç yaşlı yok bende yeterli yada yetersiz var . genç oyuncuların karşılarında kolay kazanabilecekleri bir takımda ilk 11 oynaması vede 70. dakikadan sonra müsait bir zamanda oyuna girmesi gerekiyor bence . daha sonradan eğer yeterliyse takım için ilk 11 oynamalı (bana katılan 3 5 kişi varmısa yazsın)

    44. Tuana

      Rıdvan beni çok duygulandırıyor ya güçlü kardeşim umarım hep en iyi yerlerde olur bir efsane doğuyor 🖤❤🦅

    45. Ahmet Yıldız

      Takimda 28 yas ustu oynamasin

    46. BABUŞ CAN

      evet

    47. CANER DİNÇ

      Merhaba, ben 2007 Türkiye Aydın Merkez doğumlu Caner Dinç. Ben futbol oynamayı çok seviyorum bunun için Aydın'da ki kurslara eğitim almaya gidiyorum fakat yeterli bulmuyorum. Hedefim büyüyünce futbolcu olmak. Kendimi geliştirmek için neler yapmalıyım, bana yardımcı olabilir misiniz?

    48. TÜRKİYE'NİN REKLAMLARI

      Biraz iddialı olacak ama en fazla 5 sene içerisinde Barcelona'da inşallah! 👏🏻Ali Akman videosu da iyi gider üstad. Hala futbolu çok sevdiğini iddia edip adını bile duymayanlar var, duyurmak lazım herkese. 📣

    49. Onur Şimşek

      Maçlardan önce ilk 11'ler açıklanınca baktığım ilk şey; kaç tane Türk, kaç tane genç var ? Genç oyuncuları görmek mutlu ediyor beni.

    50. DENİZ ÇAYLAK

      ağladım beeeee

    51. Bekir Çetin

      Genç oyuncu Rıdvan gibi farkını ortaya koyarsa oynar abiler.

    52. mert mücahit mert

      Ovvvv. Abi son saniye 90'a çaktın yine: ''Boş bir kafa ancak şeytanın çalışma odasıdır...'' Az geç kaldık kusura bakma. Ağzına sağlık

    53. Burak ÖRNEKEL

      Abi mesut geldi fener ne düşünüyorsun

    54. OZEL HAREKAT

      SENIN DAŞAGINI YERİM LA RIDVAN GARDAŞ

    55. Berk akgül

      sdffds

    56. BARAN KOÇAKLI

      Abi aboubakarı yap

    57. Osman Akca

      İlk 11de en fazla 2 genç oyuncu oynayabilir bence bizim üç büyüklerde çünkü çok kaotik bir ortam var gelişimleri çok zor maalesef

    58. Gamevreni

      keşke önem verseler genç yeteneklere yemin ediyorum yazık oldu futbol yeteneğime sokakta binlerce cocuk var prof oyunculara taş çıkarır

    59. Murat Yurtoglu

      Aferin genç adam. Fenerbahçeliyim iyiki Caner fenere gelmiş böyle bir yetenek kadroya alınmış süper ahlaklı beyefendi futbolcu olacak maşşallah, türk futboluna hayırlı uğurlu olsun Beşiktaşta direk avrupaya inşallah.

    60. Umut Gültay Dirim

      Ha yaşa bilederim : Yaşamak çalışkanların işidir.

    61. Cinnamon X

      tabi ki genç Türk futbolcuları görmek isteriz

    62. Gatsby

      Genc olsun, efendi olsun, bizim olsun hep 3 lu cektiririz biz onlara sorun yok.

    63. Yunus Balci

      İnşaallah sene sonu parlat satcı bi kulübe gider oradada kendini geliştirir

    64. cihan pural

      abi seni her izlediğimde gaza gelip pes 13 den direkt efsane olun oynuyorum gelsen görsen laptopu kahkaha atarsın :D

    65. Cemali telli

      Bu kötü durumlardan kurtulmanın anahtarı alt yapı genç oyuncularda ,,,yabancı danalara ,, 4 der 5 şer milyon verip kasanizi boşaltip para dilenursinuz

    66. CesetXI ceset

      ridvan yetenekli bir oyuncu daha cok süre almasini isterim onu izlemek keyif veriyo hatalarinada genctir deyip eyvallah cekebiliyoruz :D bekleyip görecegiz zamaninda türkiyenin messisi dediklerimiz gece kulüplerinden cikmadi ama ridvan hem sahada hemde saha disinda temiz bi cocuk diye biliyorum :)

    67. Emre Karasu

      Zaman kaybetme ders ver. Video nasıl yapılır, nasıl sunulur, süre, fon, fandaki resimler, müzik ve tonu ve daha neler neler hepsini anlat.

    68. FURKAN

      Geleceğin Futbolcusu /Rıdvan Yılmaz /ona puanım /💯💯💯💯💯💯

    69. HÜSEYİN ARSLAN

      Bu ülkenin umudu gençlik.Sadece futbol değil.Bütün spor dallarında.16-17 yaşlarında bizim kulüplerin 10 katı bütçede olup.Şans veriyor.İyi yetişmiş 5-6 genç iyi bir 11 e yedeklenmeli.

    70. HODOR

      Genç oyuncu bence oynatılması ve geliştirilmesi çok lazım ama egolu kendini beğenmiş kibirli insanlarla değil türkiyede bu tip hızlı yükselen var eğer Ke dini bu işi için yapabiliyorsa bizim de diğer. Takımlardan Bi farkımız olmaz iyi oyuncular çıkartırız

    71. Berat Faiz

      Abi seni izleyince futbolcu o lazım geliyo beşiktaş alt yapısında oynuyorum

    72. Batuhan Şahin

      Ben şahsen altyapıdan oyuncuların daha çok oynatılmasını isterim.Bartuğ,Emin hatta belki Kerem Yusuf

    73. Taylan Yüce

      Takımların borç batağından çıkmanın tek yolu genç oyuncu oynatmaları

    74. Cutberth x

      Kulübü Rıdvan reisin üstüne yapalım🥳:)

    75. ÜMİT SÜMER

      Bir Galatasaraylı olarak gurur duyuyorum rıdvanla çok büyük futbolcu olacak

    76. Şahin Çakir

      6:11 hep yanlışları söylemek doğru bir yaklaşım değil.

    77. arda

      umarım parayı kırdığında zamanını futboldan çok diskoda karı kızlarla paraları yiyerek geçirmez

    78. •Technodream •

      Hayır ya rezil oldum :d rıdvan knk beni unuttun mu ?

    79. Fatih Emre Dönmez

      Genç oyunculara öncelik verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Hata da yapsalar onlar genç ve bu şekilde tecrübe edinecekler. Ayrıca hatalarını düzeltmek için tüm benliğini ortaya koyar genç oyuncular. Bu ruh Türk futbolunu güzel yerlere getirir.

    80. Ramazan Yavuz

      Abi Alisson'u anlatirmisin romadayken devleşip sonra Liverpool'a transferini ve sonrasını.Abi çok iyi anlatiyorsun likemi attım abonemi zili açtım bir sonraki vidyoyu bekliyorum.

    81. EDİT alemi

      Takımımizda genç oyuncu ya da yaşlı oyuncu Deil gelecek vadeden oyuncu istiyoruz

    82. Emre Düzbasan

      Benzer hayaller bende de var ama şu anki şartlar nedeniyle zor

    83. Onur Sönmez

      Bizim takımın hepsi genç zaten Bursaspor :)

    84. WAS ISCH AMK

      Kayserispor dan kaleci dogan da Süper

    85. Serhat Şevik

      ABİ 999 yorum vardı 1k olsun diye attım bu yorumu😅😄

    86. darkman 1903

      Genç oyuncu oynayabilir yeterki sergen yalçının 10 da 1 yeteğine sahip olsun...

    87. feqan danyarov

      Gənc oyunçular mütləq oynamalıdır . Hələ də Türkiyə klublarında .çünki vaxtı keçən oyunçu almaqdansa cavan oyuncu daha yaxşıdır

    88. Recep Saglam

      Evet takımlarımız da genç oyuncuları görmek isteriz tabii ki benim her zaman savunduğum görüş Eğer aldığın yabancı elindeki yerli oyuncudan 3 gömlek Üstün değilse alma kardeşim bırak genç oyuncunun oynasın hata yapacaksa o genç oyuncu yapsın hata yapa yapa tecrübe kazanacaktır Hem maddi hem manevi açıdan kulübe faydası olur ilerleyen yıllarda Belki de bizden de bir Ronaldo Messi çıkacak bunun önünü açmalıyız

    89. Yiğit Kaplan

      35 40 yasdaki yaşlı futbolculara o kadar para verceginize genç yetenekli futbolcular alsalar daha mantıklı olir

    90. Mennan Yiğit Arapoğlu

      Ben bir Galatasaraylı olarak her spor kulvarında futbolu basketbolu voleybolu önemli değil hepsinde genç oyuncu olması taraftarıyım. Hatta Galatasaray'da Emin Bayram, Işık Kaan Arslan, Süleyman Luş, Atalay Babacan, Yunus Akgün, Recep Gül, Ozornwafor, Ali Yavuz Kol, Bartuğ Elmaz, Kerem Aktürkoğlu gibi isimlerin yaşlılardan daha fazla özellikle babel falcao gibi kendisini göstermeyen oyunculara rekabet olsun diye oynatırım. Bu çocuklar daha çok formayı hak ediyor ve bu çocuklara özel koç tutarım. Daha da fazla çalıştırım. Ozan Kabak Galatasaray'a bana antrenör tutar mısınız daha fazla çalışmak istiyorum dedi ve başarıya ulaştı.

    91. Raska K.

      Gelecegin çöpçüsu diyen cocuk bugun nerde cok merak ediyorum istanbulun sokaklarini temizlemiyordur umarm :)

    92. Kral Pro

      O gün ne oldu diye merak edip gelenler

    93. ALPEREN ERDAL

      abi keşke konu dışına çıkmasaydın :))

      1. L1 Üçgen

        Futbol muhabbeti böyle güzel ya:)

    94. Mert Aydın

      Gurur abi

    95. Enes Gamer

      en iyi 3 sol bek Rıdvan Y. A.DAVİES Mendy doğrumu yazdım bilmiyom

    96. ZanGo

      Yalan post o

    97. Akin Akin

      Necip ist loading :))) çok da şeyyapma istersen.

    98. bülent gürsoy

      Herşeyi iyi güzel anlattın ama Bulgaristan göçmeni olarak kabul edilir birşey söylemiyorsun bizim aslımız Türk' tür lütfen bu yanlışı düzeltelim. Saygılarımla...

    99. Onur But Arianator

      Bursasporun transfer yasağı var ve yaş ortalaması 22 :)

    100. oğuz arı

      Fenerbahçe maçında Rıdvan müthişti. Helal olsun gençlerimiz bizi daima gururlandırıyor..Bir de dikkat ettiniz mi yeni gençler de fanatizm yok hepsi çok saygılı maşallah..