TARİHİMİZİN EN KANLI MAÇI: 1967 Faciası

L1 Üçgen

48 B görünümler3

    Biraz sakin olmamız lazım. İşte biraz sakin olalım diye Türk futbol tarihinin en kanlı maçını anlatacağım. 17 Eylül 1967'de Türkiye 2. Ligi'nde oynanan Kayserispor-Sivasspor maçında 40 kişinin öldüğü, 100 kişinin yaralandığı gün çıkan olaylara, günün hikayesine ve sebeplerine gelin birlikte bakalım.
    Türkiye tarihinin en kanlı maçının hikayesi Ufuk Kaan Karacan'la Spor Meddahı'nda.
    Kanalımıza Abone Olmayı Unutmayın:
    bit.ly/l1ucgenyoutube
    Diğer Spor Meddahı Videolarını İzleyin:
    trlocal.info/white/PL0lpG5f1u1M-0R0mztooZzbqjR8pPe6SS
    Bizi Sosyal Medyada Takip Edin:
    ►Instagram: l1ucgen
    ►Twitter: L1ucgenn
    #kayserispor
    #sivasspor
    #futboltarihi

    katma 5 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Ali Deveci

      Kayserili olduğum için değil harbiden sivaslılar bokunu çıkardılar hemen galeyene geliyolar

    2. Deniz Bey

      Sivaslı arkadaşım hiç objektif anlatmamış bu olayı bana doğrusu için sağol

    3. Mustafa Kaman

      Ben bu olayı çok farklı duymuştum yazık olmuş

    4. Ali Rıza Şahin

      O gün insanları boğarak, ezerek öldüren katiller yıllarca sokaklarda gezdiler....

    5. Don Vito

      gazetede 40 ölü yaziyor giriste 41 ölüden bahs ediyor vidyonun ortasinda 43 ölü diyor

    6. Oyuncu Efe

      Sivassiz olur bu lig

    7. Kara Sıfat

      Top toplayıcıları niye öldürüdnüz

    8. Efe Doğan

      Sivas halkı neden hep otel yakıyor.

    9. Emir Torun

      0:50 hangisi ülke ekonomisine katkı yapıyor ?

      1. Mustafa Şimşek

        Kayseri

    10. Yuuto

      Türkiye'nin ve futbolun cahilliği ve saçmalıkları.

    11. Sahin Yolcu

      Abi bir Fernando Torres hikayrsi gelsin lütfen 🙏

    12. Yusuf Dağ

      Böyle nitelikli içerikler üreten bi kanal ... Neden milyonlarca takipçisi yok en iyilerdensin L 1 ÜÇGEN

    13. okanca Şeyler

      Vay arkadaş yaaa! Nutkum tutuldu, boğazım düğümlendi, söyleyecek söz bulamadım.

    14. A C Y

      Sebepler Sahsi kanaatime göre şunlardır; 1. O dönem Devlet şimdiki kadar kudretli değil. Polis ve jandarma çok yetersiz. Vali ve il emniyet müdürü görevden alındı maçtan sonra zaten. 2. Deplasman kuralları oturmamış o tarihte henüz. 50 yıl sonra bugün bile 5000 kişi gidemez hiç bir taraftar hiç bir yere. Ülkemizde deplasman tribünleri 750 ile 2500 arası değişir ortalama.. orada kıç kadar stada 20 binin üzerinde adam alınıyor ve işin en kötü yanı stat kapıları içeri doğru açılan cinsten. İlla böyle bir olay olmasına gerek yok deprem, yangın, sel gibi şeylerin düşünülüp dışarıya açılan cinsten yapılması gerekirdi. Bu kapı meselesi bana göre olayın 1 numaralı sebebidir. Özet geçecek olursak 1. O taşlar o stada nasıl alındı (güvenlik zaafiyeti) 2. O kapılar hangi kafayla yapıldı (Cehalet) Bir BEŞİKTAŞLI Olarak tüm ölmüşlere rahmet diliyorum. Allah tekrarından korusun...

    15. Ihlas Samimiyet

      Bunların kafa yapısı hâlâ değişmedi değişmez, bu 2 şehrin birinin adamı kayserili diyeyim bana diyor ki bu camiye sokmam seni daha düşün, yarım saat önce bir bayburtlu abiye fındık kabuğunu doldurmaz bir şey için sen vatan haini misin diye milletin içinde rencide ediyor sonra dakikalarca tartıştılar, üstelik daha öğle namazından çıktık, yarım saat sonra bana futbol için daldı, sorduğum soru sen ts u nerden biliyorsun? Bu adam önümüze geçip bize imamlık bile yaptı ama, peygamberin bir müminin kalbini kırmak kâbe'yi yıkmaktan beterdir hadisinden bihaber bu mahlûk ve bu tipleri toplum dışlamadığı sürece işimiz zor, onun yardakçısı başkanı'da ben holigan fanatik oluyorum, çöreklenmişler camiye bir hegemonya kurmuşlar hz. peygamberin getirmiş olduğu dinden bihaber yaşıyorlar, bu cahiller bitmez bitmez bitmez, ön koşulsuz başkasına suç atarlar bu asalaklar işlerini yürütürler,,,, toplum bunları atmıyor içinden , bunlar düşünün avrupanın göbeğinde oluyor, ve bir dahada inşaallah o camiye gitmem,insanları camiye çekecekken camiden dişliyorlar kovaliyorlar düşünebiliyor musunuz, orda yönetici diye bu kapidan seni içeri sokmam diyor, korktum mu hayır yevmil kıyamette ama yakasindayim bu cahil mahluğun, bize ahkâm kesen bu mahluklar dün bana yaptıkları misafirperverliği sivaslilarada yapmışlar, bak ben sivaslı değilim savunmuyorum onlardada tabiki suç var, fakat ne olursa olsun onlar misafir, yanlışın üzerine yanlışla gidilmez ateş var benzin atıyorsun, Biz önce iyi insan yetiştirmeliyiz, dediğim gibi ahlâklı, kayseri'nin futbol'da dosyası bir hayli kabarık, bence o yıl küme düşürülmeli idi direkt amatör e ev sahibi olduğu için...

    16. Teoman Camuz

      30 yaşındayım 10-12 sene aralıksız kayseri tribünlerindeydim bu olay böyledir sivas kayseri asla bir olamaz asla birlik olamaz bu mumkun değildir. Anadolunun asla dost olamayacağı buzların erimeyeceği iki takımdır

    17. Onur İzgi

      Dedem anlatır maçı gol den sonra Sivas tarafında olan simitçi çocuğu parçaladiktan sonra olan oluyor

    18. Alenzero Official

      Samsun büyük takımdı hocam Samsunuda anlat

    19. Bilal Eroğlu

      Reis konuda hata var bizzat yaşayan kişilerden dinlerim kayserispor taraftarı küfürlerle karşılıyor sivasspor taraftarının otobüslerini taşlıyorlar ve top toplayıcıyla alakası yok ölen kimse yok sivas onlara atılan maddeleri tekrar onlara atıyor ve kapı olayı kapı özellikle çıkmasınlar diye kitleniyor içeri açılmasıyla alakası yok ve okadar sıkışmış sivasspor taraftarına taşlar atılıyor yanlış anlaşılma olmasın konuyu yanlış araştırmışsınız olay dahada büyümesin diye bir çok görüntü ve olaylar örtbas edildi seni seviyorum ama ordaki olayın tek suçlusu kayserispor taraftarıdır

    20. Çağrı İNCE

      Elazığ Malatya maçlarını bilen bilir

    21. Ramiz Karaeski Dayi

      ya reis 10 saat konuş yine dinlerim o kadar güzel anlatıyorsunki

    22. Ramazan Çılgın

      klasik görgüsüz iç anadolu insanları.

    23. V

      2 Yobaz memleket hiç şaşırmadım 🙂

      1. kaan aslan

        2 yoboz momlokot hoç sosormodom

    24. Ayhan Korkunç

      Bu olayı ilk kez duruyorum yıllardır maç izleriz futbol programı izleriz futbolun hep içindeyiz nasıl olurda bu olaydan haberim olmaz alla allah tuhaf

    25. Emre Özbey

      Aynı milletin evlatları nasıl bir oyun için birbirine kıyar.Bizi birleştirmek yerine ayrıştırıyorsa lanet olsun futbolunuzada takımlarınızada.

    26. ersin çüldür

      Bu millet her daim bölücülükden korktu, bölemiyeceksiniz diye slogan attı, vatan bölünmez nidaları dillerden düşmedi.. biz bölücülüğü çok yanlış anlıyoruz. Al sana bölünme..

    27. Coşkun Çiçek

      Video uzadıkça ölüm artıyor 40 la başladı 41 oldu 43 oldu 🤣🤣

    28. Çetin Erdemir

      abi çok iyi anlatıyorsun tebrikler

    29. Alpay Meral

      35 yaşındayım çocukluğum Kayserispor maçların da geçti inşAllah birdaha böyle olaylar olmaz Allah rahmet eylesin 🙏

    30. Yigitalp kerim Durmuş

      Reis trondsen gelsin

    31. FADIL DURMAZ

      Burada asıl suçluyu ortaya çıkarıp teşhir etmemek de ayrı bir ironi. Bundan dolayı böyle şeyler sürekli tekrar ediliyor. FB taraftarı kendi stadını yaktı, kumpas dedi. BJK taraftarı sahaya inip topçu kovaladı kumpas dedi. Sahaya inen adama hapis cezası vermezsen bu olaylar devam eder sıklıkla.

    32. Bünyamincan Zeyrek

      Şu olayın filmini düzgün bir şekilde yapsalar alamayacağı ödül yok.

    33. Savaş Aşık Official

      Ufuk abi, maalesef Sakarya - Kocaeli arasındaki gerilim de maalesef yıllar geçse de bitmek bilmiş değil. Kocaeli'nin Sakarya'nın il oluşuna tepkisi, Sakarya'nın da Kocaeli'nin evinde Trabzonspor'dan 4 gol yiyerek Trabzonspor'un 1. Lige çıkmasını sağlaması yıllar boyu bitmek bilmeyen aptalca kavganın başlangıçları. Sakarya'nın bir evladı olarak en çok görmek istediğim şeylerden biri düşman denilen takımların kol kola maç izlemesi...

    34. mert mücahit mert

      Utandırdın bizi güzel insan. Bizde menfii milliyetçilik çoktur ama, ayıbımız da boynumuzun borcudur

    35. mert mücahit mert

      Hay Allahım 🤦‍♂️🤦‍♂️ Benim babam da şofördü. Kayserispor deplasmanına seyirci götürüyormuş ben yokken. Hep anlatıyor "Arabanın camlarını indiriyorlardı, şöyle kavga oluyordu, böyle oluyordu" diye. Ben küçükken de milli maç da dahil her maçın ilk tezahüratı "Kayseri kümeye"x3 olurdu, sonra normal tezahürat başlardı. Lise ve üniversiteden dolayı uzak kaldık memleketten ama, senede 2-3 maça gidiyorum, Kayseri maçlarını da TV'den izliyorum, Kayseriyle bir husumet kalmamış gibi duruyor. İnşaallah dünyanın hiçbir yerinde futbol yüzünden bir ölüm dahi olmaz. FUTBOL bir OYUNdur

    36. Ömer ÇitA

      KAAN ABİ KOŞ KOOOŞ aLIkOC SUPERLIGIN HATTA TURK FUTBOLUNUN ICINDEN GECMEYE BASLADI ' TFF ' YI KÖPEK ETTIK ARKAMIZDA GEZDIRIYORUZ FİNO FİNO FİNOO TFF .))

    37. Volkan Kaya

      💛💙♥️💛🖤🇹🇷

    38. Ammar Tugay

      Abi lütfen süleyman sebayı anlatmaya çslışırmısın lütfen

    39. Atalay

      Mekanları cennet olsun 🔴⚪

    40. İnanç

      Neymarı anlatı abi artık hakediyor

    41. Ibrahim Gunduz

      İnanılmaz. Çok vahim bir olay yaşanmış.

    42. kutsal ZERO

      Abi şu Benitez videosunu yapar mısın artık ölmeden izleyim.

    43. Serhan Elias Cetin

      Annemin dayı oğlu o gün vefat eden 40 kişiden birisiydi. 19 yaşındaymış daha Allah'tan rahmet diliyorum. Allah holiganlığı futboldan uzak tutsun yarabbi.🤲

    44. alp frtna

      müsaitseniz bir de del piero yu anlatır mısnızı rica ediyorum.

    45. Melih Karacaoğlu

      doğum günümde benden tam 34yıl önce olan olay

    46. Doğukan Aydın

      çok güzel bi video olmmuş ben bu olayları duymamıştım böyle daha çok videolar gelmesinin dileği ile

    47. Erdem Akyildiz

      hocam be Ediz Bahtiyaroglunun Hikayesini Senin Agzından Senin Kelimelerinden Dinlesek olmaz mıydı be :( ♥

    48. İbrahim Bardan

      Abim şu youtbe a daha fazla ve daha düzenli video at seni dinlemek çok sevkli laf olsun diye demiyorum cidden futbolu seninle daha çok seviyorum

    49. Asikartal06 Soysal

      Kayserispor ulann

    50. Ahmet İşsever

      REİS SUNDERLAND İLE İLGİLİ VİDEO YAPAR MISIN ADAMLARIN DİZİSİ BİLE ÇIKTI.

    51. Yunus Emre Küçük

      cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zordur......

    52. Sami Eken

      Hocam gerçekten çok kral bi admsın normalde TRlocal kullanmıyorum sadece seni izlemek için giriyorum

    53. özkan böke

      Şu an yöneticilerinin eyyamcı spor medyasının ve bazı futbolcular da insanları bu yöne itmekte özellikle koca koca başkanlar yöneticiler milleti birbirine kırdırıyorlar resmen. Erman Toroğlu, Ahmet Çakar, Zeki Uzundurukan, Bunlar özellikle.

    54. İbrahim Yuksel

      iyi bilir sivaslı yobazlar adam yakmayı.şaşırmadım

    55. Ersin AKTAŞ

      2000'lerin ortasına kadar bu sürtüşme devam etti.Şimdilerde nesilin değişmesi zamanın geçmesinden disiplin kuralları sayesinde biraz unutuldu

    56. Schamkhal Mirzayev

      Futbol bir oyundur her kes fərqli komandalar tuta bilər . Bu oyunda Qalib gəlməkdə var məğlub olmaqda ona görədə futbolseverler bir birlərine qarşı hörmətlə yanaşmalıdır ve futboldan zövq almalıdır. Taraftarlar arasındaki nifrət toxumlarını medya və klub prezidentləri tökür. Ayıq olmaq birlik və beraberlik içində olmaq lazımdır. Ümid edirəm güzelim Türkiye'de bele bir şey bir daha yaşanmayacaq. Azərbaycandan salamlar.

    57. murat fortcoglu

      26 yıl sonra da otelde diri diri insan yaktılar. Hangi kitapta yazıyor insan yakmak?

    58. serkan uzun

      İticisin

    59. Any Fm

      Ertegün kardeşleri anlatır mısınız

    60. Vedat 'STR4NGE' Özmen

      Holiganlar malesef...

    61. Hepsi Karıştı

      "Bu yorumu onlarca yorum arasında okuyan güzel kalpli insan umarım istediğin herşey gerçekleşir"♡♤ _55 aboneyim rica etsem 60 yapar mısınız? Rica etsem_

    62. Dreadzone

      Futbola olan bakış açım değişti biz ne hale gelmişiz böyle ya

    63. Zeki Z

      Olay sadece boğularak ölme değil. Bizzat babamın gözünün önünde Kayserispor formalı çocuğu baltayla ayırarak öldürmüşler. Ki bu olay zamanında tasdik edilmiş gazetelerde geçmiş olaydır.

    64. hüseyin gürcan

      Wayne ROONEY ANLATIR MISIN LÜTFEEEENNNN 🤗 🤗 🙏 🙏 🙏

    65. Eren Küçükkozan

      Vay anasini

    66. Furkan Tetiktabanlar

      Sivasliyim, sivassporluyum. Amcam o maçta kayserideydi. Trenlerle, otobüslerle gitmiş binlerce insan. Taşkınlık çıkaranlar da olmuş hesap ödemeyenler de. Munferit mıdır bilemem ama objektif olmak gerekirse durum böyle. Kayserililer de meyve sepetleri ile maça gelmişler. sepetin üstü meyve ile doluyken altlarında da taşlar varmis. Olacaklar belliymiş ama önlem alinmamis. olaylar patlak verince de bu acı olay meydana gelmis. Amcam stadın duvarından atlayıp bir kamyonun kasasında saklana saklana Sivas'a donebilmis. Son olması dilegiyle...

    67. Emre Keleş

      Hatta kayseride SİVAS CADDESİ VAR

    68. Mesut Sevil

      Çok üzücü bu Allah rahmet eylesin vefat edenler için

    69. Rıdvan kuru

      Abi ölü sayılarının haber sayfasında 40 yazıyor 41 diyorsun sonra 43 diyorsun yanlışlık olmasın diye yazdım yüreğine sağlık bu sezon covid den sebep seyircisiz olmasa zaten bu senede öyle hava estiriyorlar ayrıca bu zamana kadar ki bütün borçları başkanlara kitlediler hayırlı olsun😊

    70. Mesut Sevil

      Abi senin hakkın ödenmez bu bilgilere ihtiyacımız var mı 👍👍

    71. Burak Gurbuz

      Ayrıca olaylardan sonra Kayseri'de bir caddeye Sivas Caddesi, Sivas'ta bir caddeye ise Kayseri Caddesi ismi verilmiştir.

    72. Veli Kağan Fidan

      bu maçı yorum olarak yazmıştım video olmuş teşekkürler

    73. NuraN Kerimli

      Neden kavga yapiyolar TÜRKLER her defa

    74. Mustafa Kaya

      Ufuk abi Allah rızası için DİYARBAKIRSPOR uda anlatır mısınız.diyarbakirdan saygı ve sevgilerimle.

    75. Fatih Rıdvan ÇERMİ

      Hani "Spor barış,dostluk ve kardeşlikti"Bu taraftarların spor üzerinden bir birlerine düşmanlıkları ne zaman bitecek.

    76. v for v for

      Futbol boş iş... Boku bokuna bir sürü insan ölmüş yaralanmış aileler acı çekmiş iş yerleri evler basılmış... O futbolcular lüks arabalara binsinler lüks hayat yaşasınlar diye aptal gibi futbola para ve zaman harcamak akla mantığa uygun değil... Hele hele bu klüpler batıyoruz diye bağış topluyorlar ya hastayım ya bu insanlara.. eeee enayiler olmasa zekiler nasıl tıksırana kadar yicekler :)))

      1. v for v for

        1 tl vermem bilet alip maça gitmem 1 tl verip forma almam 1 tl yardim olsun diye kluplere vermem... Asgari üçretle geçinmeye calisan ömrünü çorba makarna ile geçirmeye çalişan insanlarin olduğu ülkede futbol gibi sikimsonik bir şeye tonlarca para harcamak akilsizlik değil gerizekaliliktir....

    77. SERVET KAYA

      içim parçalandı abi vallah ya futboldan soğuttun inan

    78. Şura bayındır

      Reis sana zahmet bi quaresmayıda anlatsan

    79. Çağan Ulaş Kılıç

      Türk milleti olarak öyle bir milletiz ki bir arada olduğumuzda kimse bölemez,Ama ayrılık olduğu zaman kimse birleştiremez

    80. Gökhan Doğan

      Abi Sivas’lıyım yıllardır bu konu hususunda tek bildiğim şu kadar şehidimiz var Kayseri bizim düşmanımızdır sözüdür. Nedir nasıl oldu niçin bu kadar insan bir maç uğruna öldü sorusuna verilen en güzel cevabı senden dinledim. Cehalet. Ne diyeyim şimdi ben bu iki güzel güzide şehrimizi yarım asırdır düşman yaşatanlara ne diyeyim ben

    81. Dervis Kara

      5:45 saniye de futbolcularin ölen kişileri sivasa dönerken yolda ögrendi diyo yanliz 41 kisi olan kişi sayisi 43 kişiye cikariyor ballandira ballandira anlatan arkadaş 😁

    82. AHMED RESUL KARAKETİR

      abi şampiyon final yaptı tv de görmrkten seni şeref duyuyorum

    83. Ravioli

      sivas, kayseri.. cehalet

    84. 19 DOKSAN

      Sivas halkı yakmayı iyi bilir. Örneğin MADIMAK OTELI KATLIAMI.

    85. bs pro

      abi şampiyon bitti sende orda spikerdin de mi

    86. Schatten Faust

      beyler bu olaylar 67 yilinin karisik siyasi durumlarida var medyada iki tarafinda calisan ajanlarda var

      1. tnrdlkcc

        👌

    87. bahtsız bedevi

      ülkenin çay sektörü senin sayende ayakta reis

    88. Berk Sevinç

      Bu sivaslilar harbi cahil bir toplum

    89. Mehmet Yağız Topcu

      Abi şimdi öğrenen sğvaslılar gitm2sin kayseriye

    90. cemal çolak

      İşte tam orada jurgen baba şöyle der..... "Biz hayat kurtarmıyoruz. Futbol umutsuzluk ve nefret yayan bir şey değil"

    91. Ibrahim Dogan

      Ağzına sağlık abimm👏👏boyle yorumlamayı da kimse yapamaz helal sana❤

    92. Onur Çetin

      ufuk bey merabalar. ben sizi yaklasık 4 5 aydır takıp edıyorum gercekten anlatımız olsun konulara hakım olmanız başarılı tebrık edıyorum sizi fakat bu konuda bılgı eksıklıgınız yada yanlıs kaynaktan bilgi aldınız. Bu olayı dedem anlatırdı bıze o macta dedemde vardı dedem soyle anlatıyor golu bızım oyuncumuz attıktan sonra top toplayan yandakı 15 yaslarındakı cocuk sevındıgı sırada sıvasspor taraftarları cocugu alıp doverek altlarına alarak ölmesıne neden olmuş. Tabı o sırada dedemgılın mac ızledıgı yer o cocugu gorunce hemen oraya gıtmısler fakat cocuk ölünce iş çıgırından cıkmıs. Dedem bıze 25 yıl 4 ay ceza verdıler derdi ki ceza biter bitmez ilk kayserı sıvas macına gıden ınsanlardan bırısıydı bu arada dedem 1929 dogumlu 90 yaşını gectı ve bu olayı hıc unutmamış herhangı bır mac programına denk geldıgınde dahı bunu anlatırdı.

    93. eyupcan canel

      TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU BU NASIL FUTBOL

    94. Ozan Koç

      Sivas otel yakmaya ozamandan başlamış demekki

    95. Emrah Sarıgül

      Abi bu Sivaslılar yakmaya ne çok meraklılar olaydan 30 yıl sonra yine yakmışlar insanları değişik adamlar

    96. alper can

      Barcelona’nın şuanki durumunu anlatır mısın

    97. Esra Al

      Senelerdir sivasspor ile kayserispor maç yapınca büyük tartışmalar çıkıyor, hatta bazen Galatasaray Fenerbahçe arasındaki maçlardan daha ağır şeyler yaşanıyor. Bu video sayesinde nedeni az çok belli oldu. Türk futbolunun gidişatı çok kötü ama bu tip olayların yaşanmaması için hiç bir neden yok. Ne doğru düzgün kontrol var stadlarda, bunun üstüne birde provakatörler sosyal medyada böyle devam ettikçe, en geç bi 5 veya 10 sene sonrasında aynı veya benzer olaylar yaşanacak maalesef

    98. Dervis Kara

      Ortam Yumuşaması adına kayserinin En önemli caddesine Sivas Caddesi adi verildi. Sivasli seyirciler arasin da kayserili cocuk taraftarinin bacaklari ayrilarak öldürüldügünü ve sonuclarin suan ki anlattiklarin oldugunu duymuştum

    99. Samet Aksoy

      Abi dediğin gibi çok fazla rivayet var. O gün o maçta tribünde olan bir tanıdığım var o anlatıyor maç dediğin gibi çok hararetliymiş öncesinde sonra kayseri golü bulunca stadın içinde Kayserili bir çocuk sucuk ekmek satıyormuş tribünde gol olunca bağırmış Sivaslılarda darp etmiş, top toplayıcıları ezmiş derken kayseri taraftarı da onlara saldırmış gerisi zaten malum. Hatta abi ben hatırlıyorum 2000 lerin başında hala devam ediyordu bu husumet çoğu esnaf nereli olduğumuzu sorar ona göre satış yapardı. Hala 67 olaylarını yaşayan dayılar Sivasın adını duyunca delleniyor kavga edecek pozisyona geliyor. Daha neler neler var çocukluğum bu hikayelerle geçti abi sen video yapınca da sevindim emeğine sağlık trt belgeseli gibi olmuş.

    100. Emre Tanır

      Samsunsporun yükselişini düşüşünü ve yeniden yükselişini anlatır mısınız